czwartek, 27 marca 2014

wachlarz z wikliny papierowej

Wachlarze....znany już temat no i chyba nie ta pora roku :)) ale co tam :)))
Wciąż mam za mało czasu na skończenie rozpoczętych prac jednak, żebyście o mnie nie zapomnieli to pokarzę prace wcześniej wykonane.
Nie mam swojego kursiku ale TU jest fajny kurs Ani na którym ja się wzorowałam :)
A teraz prezentacja ;



 Jak widać zdjęcie było robione w biegu, pojechało do zaprzyjaźnionej Galerii "Froters"



W zbliżeniu:







Na niebiesko :)




zbliżenie:




I znowu w bieli :)  

          
                                   
   
         

          

                  
                                                                             
No i na dziś to koniec :))
Mile widziane komentarze i dziękuję za odwiedzinki :)

2 komentarze:

  1. Wachlarze są po prostu wspaniałe ,pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz i już do Ciebie lecę :))

    OdpowiedzUsuń