sobota, 5 lipca 2014

Kwiaty w ogrodzie c.d. :))

Na wstępie chcę podziękować Wam za odwiedziny i miłe słowa :)
Szkatułka spodobała się, miałyście rację :))

Dziś jest dla mnie smutny dzień, dlaczego napiszę w innym poście, najpierw sama muszę się z tym uporać.

                        Dla Ciebie Gosiu, zawsze będę pamiętać wspólnie spędzone chwile....



Malwa ma coraz więcej purpurowych pomponów.:)))



Widać, że nie tylko mnie się podobają margaretki :)



Pierwsza lilia w tym roku, było by więcej ale jakieś czerwone robale rozsmakowały się w moich liliach.



Nagietki.  To moje pociechy, same się rozsiewają i co ciekawe te, samosiejki zawsze lepiej rosną i kwitną od tych co są posiane.



Te tureczki są ciekawe, też tak uważacie ?



Ślazówka różowa



Ślazówka ciemno różowa



W tym roku te moje kwiatki są jakieś marne :(



To jest jabłoń :)). Kiedyś posadziłam przy niej bluszcz i tak ładnie ją obrósł. Bardzo fajnie wygląda w zimie bo jest prawie cała zielona :))
Jej jabłka nie są najpiękniejsze ale za to baaardzo smaczne, słodkie i soczyste. Mają tak dużo soku, że jak spadną to pękają  ( mniam )


Ma już tak dużo zwisających gałązek bluszczu, że niedługo zacznie przypominać wierzbę płaczącą.
Mam nadzieje, że na tym zdjęciu to widać.

Dziękuję Wam kochane dziewczynki za odwiedzinki i serdecznie dziękuje za ciepłe słowa :)

6 komentarzy:

  1. Bogusiu aż miło popatrzeć na Twoje śliczne kwiatuszki.A bluszcz zwisający widać dokładnie,świetnie to wygląda jak taki naturalny trochę oklapnięty parasol.
    Pozdrawiam weekednowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te woje kwiatuszki a drzewo wygląda jak z Tajemniczego Ogrodu , jest zjawiskowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu, tulę mocno w tych trudnych dla Ciebie chwilach.
    Zdjęcie jabłoni z promieniami słońca... jakby ktoś z Góry, zaglądał do Twojego ogrodu.
    Te czerwone robale, które tak bardzo uwielbiają lilie, to poskrzypka liliowa. Trzeba niestey pryskac, bo bardzo ciężko zlikwidować ją w sposób ekologiczny. W ubiegłym roku miałam ślazówkę różową, była piękna, a w tym zapomniałam wysiać. Kwiatkom może trzeba jakiegoś "jedzonka" podsypać.
    Pozdrawiam i całuję mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejna porcja pięknych zdjęć z ogrodu. Fotek kwiatków nigdy za wiele więc czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiatki uwielbiam malwy ale i tak ta jabłoń porośnięta bluszczem wygląda wspaniale tak magicznie aż chciałoby się pójść i tam usiąść

    OdpowiedzUsuń
  6. malwa jest cudna, lubie te "kupate" jak to je nazywa Nasza Babcia :-D

    OdpowiedzUsuń