poniedziałek, 9 marca 2015

c.d. zmian w kuchni :))

Witam Was moje pracusie :)) baaardzo przepraszam za tak długą nieobecność. Zapewniam, że choć u mnie nic się nie działo to zaglądałam do Was, nie zawsze pozostawiam ślad ale podziwiałam :D



A teraz zdjęcia z dalszych moich prac :





Na kwadratową serwetkę naszyłam haft (przód oparcia ), z drugiej strony przyczepiłam kokardę.
I troszkę bliżej :
tył oparcia :



Przód oparcia :





Na wszystkich oparciach haft jest taki sam, różnią sie kolorami.





Serwetka na stół jest uszyta z tego samego materiału , póki co wygląda skromnie ale zastanawiam się właśnie jwk ją wykończyć bo coś mi .... no właśnie : coś nie tak jak bym chciała :))))


9 komentarzy:

  1. Bogusiu jest ślicznie :) Teraz każdy może sobie wybrać swój kolorek na stołku :)
    A serweta? Może koronka wkoło? Tylko grubość kordonka musiałaby być zbliżona do grubości serwety. Ale tak jak jest, tez jest dobrze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu a może jakas koroneczka dodokoła?
    Ale fajnie to wszystko razem wygląda. Takie dodtki potrafią zdziałac cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy kupić gotową czy samej się pomęczyć i wydziergać :)))

      Usuń
  3. Bogusiu a jednak żyjesz haha.
    ŚLicznie to sobie porobiłaś ,takie pomysły na krzesła są zajefajne
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję i okropnie mi wstyd, że tak jakoś nie umiem się zorganizować :(. Buziak :)

      Usuń
  4. Szyj jak najwięcej bo ja też przymierzam się do zmian i szukam inspiracji.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym krzesłami:)
    a serwetkę już bym tak zostawiła, bo choć kocham koronki to w kuchni ich nie widzę:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń